♥Welcome to BabyzShermin.com.

Tuesday, February 14, 2012

Happy Valentine

The song is especially for you


Bii with me

我爱你,
不仅你的欢笑,
还有泪水;

我爱你,
不仅你的温柔,
还有愤怒;

我爱你,
不仅你的优点,
还有缺点;

我爱你,
不仅你的步伐,
还有你脚下的尘土!

我真希望小路没有尽头,
我们可以就这样手拉手一直走下去,
让我们共同走完以后生命的每一个情人节,

宝贝情人节快乐

Babe,Happy Valentine's Day


No comments:

Post a Comment